Mellangatan 1-5

Lager  |  8630 m²
FAVORITMARKERA
FAVORITER
FAVORITER
STÄNG

Mellangatan 1-5

Område: Skillingaryd
Fastighet: Måsen 8
Typ: Lager
Totalarea: 8630 m²
Adress:

MELLANGATAN 1-5, 568 30 SKILLINGARYD

Anders Mårtensson

Lokalförmedlare 070 974 99 95 anders.martensson@quadrent.se
Planlösning

Fastigheten omfattar totalt 8 630 kvm och kan uppdelas i sex olika ytor som tillsammans erbjuder en flexibel och mångsidig planlösning, anpassad för både träningsverksamhet, lagerhantering och kontor. Yta 1 består av en gymanläggning om 980 kvm med öppna ytor för träningsutrustning samt två rum för gruppträningspass. Här finns även omklädningsrum för både herrar och damer. Yta 2 utgör en öppen yta om 1 105 kvm som lämpar sig väl för lager eller verksamhetslokaler. Denna yta är utrustad med både omklädningsrum och kök, vilket gör den användarvänlig för personalintensiv verksamhet. Yta 3 omfattar 2 353 kvm och är en rymlig lagereller verksamhetsyta med goda möjligheter till inoch utlastning, vilket passar företag med behov av logistiklösningar. Yta 4 är en större lageryta om 2 834 kvm som kompletteras med ett tillhörande kontor på 130 kvm, vilket möjliggör en smidig kombination av lagerhantering och administrativ verksamhet. Yta 5 är ett kallager på 1 028 kvm, med genomfart för lastbilar. Slutligen finns Yta 6 som består av ett kontor om 200 kvm, med möjlighet att anpassa planlösningen efter behov.

Omgivning

Omgiven av natur-, industri- och bostadsområde.

Kommunikation

Kommunikation i form av buss finns i området.

Service

All tänkbar service finns i centrala Skillingaryd.

Parkering

Parkering finns på fastigheten.

Övrigt
Dokument

LÅT OSS GÖRA JOBBET

Fyll i formuläret nedan så matchar vi ert behov mot våra lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

ÖPPNA FORMULÄR

    PERSONUPPGIFTER

    EGENSKAPER




    kr/mån

    ÖNSKEMÅL OM OMRÅDE




    Hur går det till när man söker en lokal via Quadrent?

    Hur går det till när man söker lokal via Quadrent?

    Beroende på hur tydlig bild ni har av ert lokalbehov så ser processen olika ut. Vissa vill gå på visning direkt medan andra vill ha vägledning och värdesätter en behovsanalys innan arbetet med att hitta rätt lokal påbörjas. Vill ni kan vi redan tidigt i processen vägleda er kring frågor rörande lokalmarknaden i Jönköping och ert nuvarande avtal, helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst. Det kan t.ex. handla om hyresnivåer i olika områden, rådgivning kring hur ni säger upp ert befintliga avtal på ett smart sätt eller andra frågor gällande hyreslagstiftning och lokalmarknaden. Vi anpassar vårt arbete efter vad som passar er verksamhet och nedan kan ni se ett förslag på hur processen kan gå till.

    1. Kontakt & behovsanalys
    Vid en första kontakt bokar vi gärna in ett uppstartsmöte, helt kostnadsfritt, där vi tillsammans sätter oss ner och går igenom era krav och önskemål för den nya lokal ni söker. Vi kommer gärna ut till er för att se hur ni har det idag, vad som fungerar bra och mindre bra. Allt för att vi ska få en så tydlig bild av er verksamhet som möjligt. Vi sätter en preliminär tidplan utifrån era behov och ert nuvarande avtal och kan vid önskemål ge råd kring uppsägning, hyresnivåer eller andra lokalfrågor.

    2. Sökning
    När vi lärt känna er verksamhet och förstått ert behov samt era förutsättningar och tidplan, börjar arbetet för oss att matcha era krav och önskemål mot de lokaler vi arbetar med just nu. Genom oss matchas ert lokalbehov mot ca 70 % av Jönköpings lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

    3. Visning av lokal
    När vi har hittat en eller flera lokaler vi tror kan passa er så kontaktar vi er för ett nytt möte, och för visning av de lokaler vi tagit fram. Förhoppningsvis hittar ni en lokal som passar er verksamhet. Om inte börjar vi om och söker på nytt utifrån de invändningar och den nya informationen som tillkommit efter visningen.

    4. Förhandling & avtal
    När ni hittat en lokal som passar era behov och önskemål tar vi eller fastighetsägaren fram ett utkast till hyresavtal. När båda parter är överens signeras avtalet och ni kan börja förbereda er för flytten.

    5. Uppföljning
    När avtalet är signat avslutas vårt uppdrag, men vårt arbete slutar inte här. Vi vill såklart veta vad ni tycker om er nya lokal och att ni trivs bra med er nya hyresvärd. Efter signerat avtal bokar vi därför in en avstämning, antingen via telefon eller på plats för att få höra era åsikter och säkerställa att ni är nöjda.