Grännavägen 22b

Lager  |  3265 m²
FAVORITMARKERA
FAVORITER
FAVORITER
STÄNG

Grännavägen 22b

Område: Maden
Typ: Lager
Totalarea: 3265 m²
Adress:

Grännavägen 22b, 561 34 Huskvarna

Anders Mårtensson

Lokalförmedlare 070 974 99 95 anders.martensson@quadrent.se
Planlösning

Lagerlokalen har en lageryta om ca 2 965 kvm fördelat mellan en större yta om ca 1900 kvm med en takhöjd om 6,1 m och en mindre lageryta om ca 1000 kvm med en takhöjd om 5,7 m. Tillhörande lokalen finns även ett kontor om ca 300 kvm med sju kontor/konferensrum, kök, omklädningsrum m.m.. Till den mindre lagerytan finns det två markportar, en på södra sidan och en på norra sidan av lokalen och i den större lagerdel finns det en större port på den södra sidan.

Omgivning

Omgiven av industri och verksamheter.

Kommunikation

Kommunikation i form av buss finns i området.

Service

All tänkbar service finns i centrala Huskvarna.

Parkering

Parkering finns på fastigheten.

Övrigt

För mer information kontakta Quadrent.

Dokument

LÅT OSS GÖRA JOBBET

Fyll i formuläret nedan så matchar vi ert behov mot våra lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

ÖPPNA FORMULÄR

    PERSONUPPGIFTER

    EGENSKAPER




    kr/mån

    ÖNSKEMÅL OM OMRÅDE




    Hur går det till när man söker lokal via Quadrent?

    Beroende på hur tydlig bild ni har av ert lokalbehov så ser processen olika ut. Vissa vill gå på visning direkt medan andra vill ha vägledning och värdesätter en behovsanalys innan arbetet med att hitta rätt lokal påbörjas. Vill ni kan vi redan tidigt i processen vägleda er kring frågor rörande lokalmarknaden i Jönköping och ert nuvarande avtal, helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst. Det kan t.ex. handla om hyresnivåer i olika områden, rådgivning kring hur ni säger upp ert befintliga avtal på ett smart sätt eller andra frågor gällande hyreslagstiftning och lokalmarknaden. Vi anpassar vårt arbete efter vad som passar er verksamhet och nedan kan ni se ett förslag på hur processen kan gå till.

    1. Kontakt & behovsanalys
    Vid en första kontakt bokar vi gärna in ett uppstartsmöte, helt kostnadsfritt, där vi tillsammans sätter oss ner och går igenom era krav och önskemål för den nya lokal ni söker. Vi kommer gärna ut till er för att se hur ni har det idag, vad som fungerar bra och mindre bra. Allt för att vi ska få en så tydlig bild av er verksamhet som möjligt. Vi sätter en preliminär tidplan utifrån era behov och ert nuvarande avtal och kan vid önskemål ge råd kring uppsägning, hyresnivåer eller andra lokalfrågor.

    2. Sökning
    När vi lärt känna er verksamhet och förstått ert behov samt era förutsättningar och tidplan, börjar arbetet för oss att matcha era krav och önskemål mot de lokaler vi arbetar med just nu. Genom oss matchas ert lokalbehov mot ca 70 % av Jönköpings lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

    3. Visning av lokal
    När vi har hittat en eller flera lokaler vi tror kan passa er så kontaktar vi er för ett nytt möte, och för visning av de lokaler vi tagit fram. Förhoppningsvis hittar ni en lokal som passar er verksamhet. Om inte börjar vi om och söker på nytt utifrån de invändningar och den nya informationen som tillkommit efter visningen.

    4. Förhandling & avtal
    När ni hittat en lokal som passar era behov och önskemål tar vi eller fastighetsägaren fram ett utkast till hyresavtal. När båda parter är överens signeras avtalet och ni kan börja förbereda er för flytten.

    5. Uppföljning
    När avtalet är signat avslutas vårt uppdrag, men vårt arbete slutar inte här. Vi vill såklart veta vad ni tycker om er nya lokal och att ni trivs bra med er nya hyresvärd. Efter signerat avtal bokar vi därför in en avstämning, antingen via telefon eller på plats för att få höra era åsikter och säkerställa att ni är nöjda.