Huskvarnavägen 101

Kontor, Butik  |  550 m²
FAVORITMARKERA
FAVORITER
FAVORITER
STÄNG

Huskvarnavägen 101

Område: Vättersnäs
Typ: Kontor, Butik
Totalarea: 550 m²
Adress:

Huskvarnavägen, 561 32 Huskvarna

David Hjalmarsson

Lokaluthyrning, rådgivning +46 36 440 04 96 +46 701 97 45 54 david.hjalmarsson@quadrent.se
Planlösning

Här är tanken att ta ett helhetsgrepp om lokalen och tillsammans med dig som hyresgäst skapa en nytt modernt kontor anpassat utefter er verksamhet. Vättersnäs med närhet till både Vättern och E4an erbjuder ett bra läge för din verksamhet då du enkelt och smidigt tar dig till lokalen via bil, buss eller cykel. Lokalen består idag av en stor öppen butiksyta med generös takhöjd samt tillhörande kontor och pentry. Fastighetsägaren har för avsikt att omdisponera butiksytan till kontorslokaler. Lokalerna kommer att anpassa i samråd med dig som hyresgäst där du får möjlighet att vara med och påverka planlösning och materialval. Fastigheten kommer att genomgå en omfattande omställning där både insidan och fönstersättning kommer att anpassas utefter din verksamhet. Möjlighet finns även att skapa en kontorslokal i två plan då byggnaden är  förberedd för lokalyta i två plan.

Omgivning

Vätterstrandens långsträckta sandstrand, bostäder, kontor samt lager & produktionsverksamheter.

Kommunikation

Då flera parkeringsplatser finns i anslutning till lokalen samt att på-avfart till E4 ligger i nära anslutning så tar du dig snabbt och smidigt till och från lokalen med bil. Utmed Huskvarnavägen trafikerar buss nr 13 leden samt cykelväg finns utmed Vätterstranden.

Service

All tänkbar närservice finns i Huskvarna samt Jönköpingscentrum, ca 10 min från lokalen. I området finns företag som Golvteam, Holmgrensbil skadeverkstad, Schuchardt Maskin, Osborn, Eductus, Hemglass, Kurres fiskeshop, Damaskus Kolgrill.

Parkering
Övrigt

Mycket bra skyltläge mot Huskvarnavägen

Dokument

LÅT OSS GÖRA JOBBET

Fyll i formuläret nedan så matchar vi ert behov mot våra lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

ÖPPNA FORMULÄR
PERSONUPPGIFTER

EGENSKAPER



kr/mån

ÖNSKEMÅL OM OMRÅDE



HUR GÅR DET TILL NÄR VI SÖKER LOKAL VIA QUADRENT?

Beroende på hur tydlig bild ni har av ert lokalbehov så ser processen olika ut. Vissa vill gå på visning direkt medan andra vill ha vägledning och värdesätter en behovsanalys innan arbetet med att hitta rätt lokal påbörjas. Vill ni kan vi redan tidigt i processen vägleda er kring frågor rörande lokalmarknaden i Jönköping och ert nuvarande avtal, helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst. Det kan t.ex. handla om hyresnivåer i olika områden, rådgivning kring hur ni säger upp ert befintliga avtal på ett smart sätt eller andra frågor gällande hyreslagstiftning och lokalmarknaden. Vi anpassar vårt arbete efter vad som passar er verksamhet och nedan kan ni se ett förslag på hur processen kan gå till.

1. Kontakt & behovsanalys
Vid en första kontakt bokar vi gärna in ett uppstartsmöte, helt kostnadsfritt, där vi tillsammans sätter oss ner och går igenom era krav och önskemål för den nya lokal ni söker. Vi kommer gärna ut till er för att se hur ni har det idag, vad som fungerar bra och mindre bra. Allt för att vi ska få en så tydlig bild av er verksamhet som möjligt. Vi sätter en preliminär tidplan utifrån era behov och ert nuvarande avtal och kan vid önskemål ge råd kring uppsägning, hyresnivåer eller andra lokalfrågor.

2. Sökning
När vi lärt känna er verksamhet och förstått ert behov samt era förutsättningar och tidplan, börjar arbetet för oss att matcha era krav och önskemål mot de lokaler vi arbetar med just nu. Genom oss matchas ert lokalbehov mot ca 70 % av Jönköpings lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

3. Visning av lokal
När vi har hittat en eller flera lokaler vi tror kan passa er så kontaktar vi er för ett nytt möte, och för visning av de lokaler vi tagit fram. Förhoppningsvis hittar ni en lokal som passar er verksamhet. Om inte börjar vi om och söker på nytt utifrån de invändningar och den nya informationen som tillkommit efter visningen.

4. Förhandling & avtal
När ni hittat en lokal som passar era behov och önskemål tar vi eller fastighetsägaren fram ett utkast till hyresavtal. När båda parter är överens signeras avtalet och ni kan börja förbereda er för flytten.

5. Uppföljning
När avtalet är signat avslutas vårt uppdrag, men vårt arbete slutar inte här. Vi vill såklart veta vad ni tycker om er nya lokal och att ni trivs bra med er nya hyresvärd. Efter signerat avtal bokar vi därför in en avstämning, antingen via telefon eller på plats för att få höra era åsikter och säkerställa att ni är nöjda.