Grännavägen 22C

Kontor  |  700 m²
FAVORITMARKERA
FAVORITER
FAVORITER
STÄNG

Grännavägen 22C

Område: Huskvarna/Jönköping
Typ: Kontor
Totalarea: 700 m²
Adress:

Grännavägen 22c, 561 34 Huskvarna

Rebecca Grennard

Lokalförmedlare 0726-44 28 90 rebecca.grennard@quadrent.se
Planlösning

Takhöjden ger en fantastisk rymd och eftersom lokalen har takfönster ger det extra ljusinsläpp. Du som hyresgäst har fri sikt ut mot Vättern vilket i sig är helt magiskt. Även om fastigheten har några år på nacken så känns lokalerna väldigt moderna tack vare bra materialval och smart design. Passar verksamheter som kan sitta i öppet landskap och som inte har något emot att dela gemensamma ytor med befintlig hyresgäst. Det finns gott om parkering både för anställda och besökare.  Huset är byggt i 2 plan och möjlighet finns att hyra i båda planen. Du och dina anställda tar sig enkelt mellan de olika planen med interntrappa eller hiss. På plan 1 finns ett större kontorsutrymme om ca 60 kvm där man kan sitta flera och arbeta. Det finns även möjlighet för förvaring/ arkiv på plan 1 samt så finns det ett mindre lastningsutrymme som man når via baksidan. I dagsläget finns det 2 mötesrum på plan 1 vilket istället går att använda som kontor. På plan 1 finns även ett fullutrustat kök och fotostudio. Plan 2 är en öppen yta med 3 kontorsrum/ mötesrum i ena delen. På plan 2 finns det även fler toaletter samt en kaffestation med en trevlig lounge.

Omgivning

Omgiven av industri och handel med företag som Däckia, ABB Huskvarna, Expresstransport TMB AB, Kroatorpet och Ölbryggeriet runt om.

Kommunikation

Buss 71 och 101 stannar ca 250 meter från lokalen och du tar dig smidigt till och från lokalen med bil via E4.

Service

Huskvarna centrum nås inom 2 minuter med bil

Parkering

Parkeringsplatser finns på fastigheten

Övrigt

Tillträde enligt överenskommelse

Hyra ca 1300kr/kvm

Dokument

LÅT OSS GÖRA JOBBET

Fyll i formuläret nedan så matchar vi ert behov mot våra lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

ÖPPNA FORMULÄR
PERSONUPPGIFTER

EGENSKAPER



kr/mån

ÖNSKEMÅL OM OMRÅDE



HUR GÅR DET TILL NÄR DU SÖKER LOKAL VIA QUADRENT?

Beroende på hur tydlig bild ni har av ert lokalbehov så ser processen olika ut. Vissa vill gå på visning direkt medan andra vill ha vägledning och värdesätter en behovsanalys innan arbetet med att hitta rätt lokal påbörjas. Vill ni kan vi redan tidigt i processen vägleda er kring frågor rörande lokalmarknaden i Jönköping och ert nuvarande avtal, helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst. Det kan t.ex. handla om hyresnivåer i olika områden, rådgivning kring hur ni säger upp ert befintliga avtal på ett smart sätt eller andra frågor gällande hyreslagstiftning och lokalmarknaden. Vi anpassar vårt arbete efter vad som passar er verksamhet och nedan kan ni se ett förslag på hur processen kan gå till.

1. Kontakt & behovsanalys
Vid en första kontakt bokar vi gärna in ett uppstartsmöte, helt kostnadsfritt, där vi tillsammans sätter oss ner och går igenom era krav och önskemål för den nya lokal ni söker. Vi kommer gärna ut till er för att se hur ni har det idag, vad som fungerar bra och mindre bra. Allt för att vi ska få en så tydlig bild av er verksamhet som möjligt. Vi sätter en preliminär tidplan utifrån era behov och ert nuvarande avtal och kan vid önskemål ge råd kring uppsägning, hyresnivåer eller andra lokalfrågor.

2. Sökning
När vi lärt känna er verksamhet och förstått ert behov samt era förutsättningar och tidplan, börjar arbetet för oss att matcha era krav och önskemål mot de lokaler vi arbetar med just nu. Genom oss matchas ert lokalbehov mot ca 70 % av Jönköpings lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

3. Visning av lokal
När vi har hittat en eller flera lokaler vi tror kan passa er så kontaktar vi er för ett nytt möte, och för visning av de lokaler vi tagit fram. Förhoppningsvis hittar ni en lokal som passar er verksamhet. Om inte börjar vi om och söker på nytt utifrån de invändningar och den nya informationen som tillkommit efter visningen.

4. Förhandling & avtal
När ni hittat en lokal som passar era behov och önskemål tar vi eller fastighetsägaren fram ett utkast till hyresavtal. När båda parter är överens signeras avtalet och ni kan börja förbereda er för flytten.

5. Uppföljning
När avtalet är signat avslutas vårt uppdrag, men vårt arbete slutar inte här. Vi vill såklart veta vad ni tycker om er nya lokal och att ni trivs bra med er nya hyresvärd. Efter signerat avtal bokar vi därför in en avstämning, antingen via telefon eller på plats för att få höra era åsikter och säkerställa att ni är nöjda.