Dvärggatan 4

Kontor  |  221 m²
FAVORITMARKERA
FAVORITER
FAVORITER
STÄNG

Dvärggatan 4

Område: Fridhem
Typ: Kontor
Totalarea: 221 m²
Adress:

Dvärggatan 4, 553 02 Jönköping

Anders Mårtensson

Lokalförmedlare 070 974 99 95 anders.martensson@quadrent.se
Planlösning

Lokalen är placerad på andra våningen där man delar ingång med hyresgästen på plan 1. Lokalen uppgår till ca 221 kvm och i lokalen finns det fyra kontor mellan 10-20 kvm samt ett större kontorslandskap om 75 kvm där det får plats mellan 8-10 arbetsplatser. I lokalen finns även ett konferensrum om 35 kvm samt två mindre förråd. Möjligheten finns att hyra hela våningsplanet eller dela konferensrummet med hyresgästen på plan 1.

Omgivning

Jönköpings kommun är en snabbt växande kommun när det kommer till både invånare och företag. Med en strategisk placering längs E4:an har Jönköping blivit känt som ett transport- och kommunikationscentrum inom handel. Genom ökad utveckling så händer det väldigt mycket i Jönköping just nu. Lokalen är placerad på Dvärggatan 4 på Fridhem som idag är ett lager-, logistik- och industriområde där både små och stora företag finns. Närheten till både de centrala delarna av Jönköping samt Södra Munksjön och E4:an och riksväg 40 gör Fridhem till en strategisk plats att placera sin verksamhet på och området växer dagligen. I området finns företag som Alwex, Dachser, Beijer, Elon, Autoexperten, DHL, Postnord m.fl.

Kommunikation

Kommunikation i form av buss finns i området.

Service

All tänkbar service finns i området eller i centrala Jönköping.

Parkering

Parkering finns på fastigheten.

Övrigt
Dokument

LÅT OSS GÖRA JOBBET

Fyll i formuläret nedan så matchar vi ert behov mot våra lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

ÖPPNA FORMULÄR

    PERSONUPPGIFTER
    EGENSKAPER



    kr/mån
    ÖNSKEMÅL OM OMRÅDE



    HUR GÅR DET TILL NÄR VI SÖKER LOKAL VIA QUADRENT?

    Beroende på hur tydlig bild ni har av ert lokalbehov så ser processen olika ut. Vissa vill gå på visning direkt medan andra vill ha vägledning och värdesätter en behovsanalys innan arbetet med att hitta rätt lokal påbörjas. Vill ni kan vi redan tidigt i processen vägleda er kring frågor rörande lokalmarknaden i Jönköping och ert nuvarande avtal, helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst. Det kan t.ex. handla om hyresnivåer i olika områden, rådgivning kring hur ni säger upp ert befintliga avtal på ett smart sätt eller andra frågor gällande hyreslagstiftning och lokalmarknaden. Vi anpassar vårt arbete efter vad som passar er verksamhet och nedan kan ni se ett förslag på hur processen kan gå till.

    1. Kontakt & behovsanalys
    Vid en första kontakt bokar vi gärna in ett uppstartsmöte, helt kostnadsfritt, där vi tillsammans sätter oss ner och går igenom era krav och önskemål för den nya lokal ni söker. Vi kommer gärna ut till er för att se hur ni har det idag, vad som fungerar bra och mindre bra. Allt för att vi ska få en så tydlig bild av er verksamhet som möjligt. Vi sätter en preliminär tidplan utifrån era behov och ert nuvarande avtal och kan vid önskemål ge råd kring uppsägning, hyresnivåer eller andra lokalfrågor.

    2. Sökning
    När vi lärt känna er verksamhet och förstått ert behov samt era förutsättningar och tidplan, börjar arbetet för oss att matcha era krav och önskemål mot de lokaler vi arbetar med just nu. Genom oss matchas ert lokalbehov mot ca 70 % av Jönköpings lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

    3. Visning av lokal
    När vi har hittat en eller flera lokaler vi tror kan passa er så kontaktar vi er för ett nytt möte, och för visning av de lokaler vi tagit fram. Förhoppningsvis hittar ni en lokal som passar er verksamhet. Om inte börjar vi om och söker på nytt utifrån de invändningar och den nya informationen som tillkommit efter visningen.

    4. Förhandling & avtal
    När ni hittat en lokal som passar era behov och önskemål tar vi eller fastighetsägaren fram ett utkast till hyresavtal. När båda parter är överens signeras avtalet och ni kan börja förbereda er för flytten.

    5. Uppföljning
    När avtalet är signat avslutas vårt uppdrag, men vårt arbete slutar inte här. Vi vill såklart veta vad ni tycker om er nya lokal och att ni trivs bra med er nya hyresvärd. Efter signerat avtal bokar vi därför in en avstämning, antingen via telefon eller på plats för att få höra era åsikter och säkerställa att ni är nöjda.