Vitmossevägen 7

Lager/industri/kontor  |  1638 m²
FAVORITMARKERA
FAVORITER
FAVORITER
STÄNG

Vitmossevägen 7

Område: Hedenstorp
Typ: Lager/industri/kontor
Totalarea: 1638 m²
Adress:

Vitmossevägen 7, 555 93 Jönköping

Anders Mårtensson

Lokalförmedling, rådgivning +46 (0)36 440 04 95 +46 (0)709 74 99 95 anders.martensson@quadrent.se
Planlösning

Lokalen har idag självbärande takstolar vilket gör den mycket flexibel. Golvplattan gjuts först när hyresgästen är klar och då kommer även en planlösning att ritas. Takhöjden är 7 meter, placering av portar kan väljas i valfri del av lokalen samt kontor är möjligt att bygga i ett eller två plan. Fastigheten kommer att vara inhägnad och ha bra uppställningsytor på gården.

Omgivning

Hedenstorp är ett mycket populärt industriområde med riksväg 40 och Axamo flygplats som grannar. Men man har samtidigt nära till naturen och grönområden med skog och Västersjön in på knuten. Andra företag som har etablerat sig på Hedenstorp är XXL Bygg, Greenworks, One Partner Group, Rinkaby Rör mfl. Det finns även planer på att etablera en lunchrestaurang på området.

Kommunikation

Lokalen är mycket lättillgänglig då riksväg 40/E4 som sträcker sig mellan Göteborg och Stockholm passerar genom Hedenstorp. Det går även flera bussar om dagen till och från området.

Service

All tänkbar service finns i Jönköping centrum ca 6,5 km bort.

Parkering

Parkering kommer att finnas i anslutning till lokalen.

Övrigt

Den här lokalen är under byggnation på Hedenstorp Södra strax utanför Jönköping. Lokalen består nu enbart av väggar och tak och är därmed helt anpassningsbar efter din verksamhets behov och skulle passa utmärkt till verkstad, lättare industri/produktion, lager eller någon form av service.

Dokument

LÅT OSS GÖRA JOBBET

Fyll i formuläret nedan så matchar vi ert behov mot våra lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

ÖPPNA FORMULÄR
PERSONUPPGIFTER

EGENSKAPER



kr/mån

ÖNSKEMÅL OM OMRÅDE



HUR GÅR DET TILL NÄR VI SÖKER LOKAL VIA QUADRENT?

Beroende på hur tydlig bild ni har av ert lokalbehov så ser processen olika ut. Vissa vill gå på visning direkt medan andra vill ha vägledning och värdesätter en behovsanalys innan arbetet med att hitta rätt lokal påbörjas. Vill ni kan vi redan tidigt i processen vägleda er kring frågor rörande lokalmarknaden i Jönköping och ert nuvarande avtal, helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst. Det kan t.ex. handla om hyresnivåer i olika områden, rådgivning kring hur ni säger upp ert befintliga avtal på ett smart sätt eller andra frågor gällande hyreslagstiftning och lokalmarknaden. Vi anpassar vårt arbete efter vad som passar er verksamhet och nedan kan ni se ett förslag på hur processen kan gå till.

1. Kontakt & behovsanalys
Vid en första kontakt bokar vi gärna in ett uppstartsmöte, helt kostnadsfritt, där vi tillsammans sätter oss ner och går igenom era krav och önskemål för den nya lokal ni söker. Vi kommer gärna ut till er för att se hur ni har det idag, vad som fungerar bra och mindre bra. Allt för att vi ska få en så tydlig bild av er verksamhet som möjligt. Vi sätter en preliminär tidplan utifrån era behov och ert nuvarande avtal och kan vid önskemål ge råd kring uppsägning, hyresnivåer eller andra lokalfrågor.

2. Sökning
När vi lärt känna er verksamhet och förstått ert behov samt era förutsättningar och tidplan, börjar arbetet för oss att matcha era krav och önskemål mot de lokaler vi arbetar med just nu. Genom oss matchas ert lokalbehov mot ca 70 % av Jönköpings lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

3. Visning av lokal
När vi har hittat en eller flera lokaler vi tror kan passa er så kontaktar vi er för ett nytt möte, och för visning av de lokaler vi tagit fram. Förhoppningsvis hittar ni en lokal som passar er verksamhet. Om inte börjar vi om och söker på nytt utifrån de invändningar och den nya informationen som tillkommit efter visningen.

4. Förhandling & avtal
När ni hittat en lokal som passar era behov och önskemål tar vi eller fastighetsägaren fram ett utkast till hyresavtal. När båda parter är överens signeras avtalet och ni kan börja förbereda er för flytten.

5. Uppföljning
När avtalet är signat avslutas vårt uppdrag, men vårt arbete slutar inte här. Vi vill såklart veta vad ni tycker om er nya lokal och att ni trivs bra med er nya hyresvärd. Efter signerat avtal bokar vi därför in en avstämning, antingen via telefon eller på plats för att få höra era åsikter och säkerställa att ni är nöjda.