Tallvägen 34

Kontor/lager/produktion/butik  |  2804 m²
FAVORITMARKERA
FAVORITER
FAVORITER
STÄNG

Tallvägen 34

Område: Bankeryd
Typ: Kontor/lager/produktion/butik
Totalarea: 2804 m²
Adress:

Tallvägen 34, 564 35 Bankeryd

David Hjalmarsson

Lokaluthyrning, rådgivning +46 36 440 04 96 +46 701 97 45 54 david.hjalmarsson@quadrent.se
Planlösning

Lokalen erbjuder ljusa moderna kontorsytor i delvis två plan. Kontorsdelen är inredd för att jobba i öppet landskap med ljusa luftiga ytor. I anslutning finns även tillhörande konferens och mötesrum. Kontorslandskapet renoverades 2016 med ny el, fiber och kyla. Lagerdelen upptar idag ca 1 500 kvm med tillhörande entresol och är idag anpassad efter en plockintensiv verksamhet. Möjlighet finns att anpassa ytan för att maximera antalet kvadratmeter lageryta som går att använda i lokalen. Angöring till lagret sker via markport.

Omgivning

Här har företag som Anza, Inwido, Electro Elko, Hide a Light, Carstens, Lyreco och Jonssons Bygg valt att ha sina verksamheter, ett industriområde med Smålands gröna skogar precis runt knuten.

Kommunikation

Läget nära 195:an gör att transporter snabbt och smidigt tar sig till och från lokalen och även vidare till E4:an. Samtidigt tar det bara 15 minuter in till Jönköpings centrum.

Service

Men det mesta av service så som livsmedelsaffär, apotek, gym, restaurang mm finns i Bankeryd.

Parkering

Finns att hyra intill lokalen.

Övrigt

Fin lager\produktionslokal med tillhörande ljusa moderna kontorsytor. Lokalen lämpar sig väl för lager och produktionsverksamhet där möjlighet finns att ha showroom och butik i den tillhörande kontorsdelen.

Dokument

LÅT OSS GÖRA JOBBET

Fyll i formuläret nedan så matchar vi ert behov mot våra lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

ÖPPNA FORMULÄR
PERSONUPPGIFTER

EGENSKAPER



kr/mån

ÖNSKEMÅL OM OMRÅDE



HUR GÅR DET TILL NÄR VI SÖKER LOKAL VIA QUADRENT?

Beroende på hur tydlig bild ni har av ert lokalbehov så ser processen olika ut. Vissa vill gå på visning direkt medan andra vill ha vägledning och värdesätter en behovsanalys innan arbetet med att hitta rätt lokal påbörjas. Vill ni kan vi redan tidigt i processen vägleda er kring frågor rörande lokalmarknaden i Jönköping och ert nuvarande avtal, helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst. Det kan t.ex. handla om hyresnivåer i olika områden, rådgivning kring hur ni säger upp ert befintliga avtal på ett smart sätt eller andra frågor gällande hyreslagstiftning och lokalmarknaden. Vi anpassar vårt arbete efter vad som passar er verksamhet och nedan kan ni se ett förslag på hur processen kan gå till.

1. Kontakt & behovsanalys
Vid en första kontakt bokar vi gärna in ett uppstartsmöte, helt kostnadsfritt, där vi tillsammans sätter oss ner och går igenom era krav och önskemål för den nya lokal ni söker. Vi kommer gärna ut till er för att se hur ni har det idag, vad som fungerar bra och mindre bra. Allt för att vi ska få en så tydlig bild av er verksamhet som möjligt. Vi sätter en preliminär tidplan utifrån era behov och ert nuvarande avtal och kan vid önskemål ge råd kring uppsägning, hyresnivåer eller andra lokalfrågor.

2. Sökning
När vi lärt känna er verksamhet och förstått ert behov samt era förutsättningar och tidplan, börjar arbetet för oss att matcha era krav och önskemål mot de lokaler vi arbetar med just nu. Genom oss matchas ert lokalbehov mot ca 70 % av Jönköpings lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

3. Visning av lokal
När vi har hittat en eller flera lokaler vi tror kan passa er så kontaktar vi er för ett nytt möte, och för visning av de lokaler vi tagit fram. Förhoppningsvis hittar ni en lokal som passar er verksamhet. Om inte börjar vi om och söker på nytt utifrån de invändningar och den nya informationen som tillkommit efter visningen.

4. Förhandling & avtal
När ni hittat en lokal som passar era behov och önskemål tar vi eller fastighetsägaren fram ett utkast till hyresavtal. När båda parter är överens signeras avtalet och ni kan börja förbereda er för flytten.

5. Uppföljning
När avtalet är signat avslutas vårt uppdrag, men vårt arbete slutar inte här. Vi vill såklart veta vad ni tycker om er nya lokal och att ni trivs bra med er nya hyresvärd. Efter signerat avtal bokar vi därför in en avstämning, antingen via telefon eller på plats för att få höra era åsikter och säkerställa att ni är nöjda.