Ryhovsgatan 3A

Kontor  |  350 m²
FAVORITMARKERA
FAVORITER
FAVORITER
STÄNG

Ryhovsgatan 3A

Område: M2-Center/Asecs/Ryhov
Typ: Kontor
Totalarea: 350 m²
Adress:

Ryhovsgatan 3A, 553 03 Jönköping

Rebecca Grennard

Lokalförmedlare 0726-44 28 90 rebecca.grennard@quadrent.se
Planlösning

Lokalen är belägen på plan 2 och består av öppna ytor för kontorslandskap samt några cellkontor, ett konferensrum, lunchrum och arkivrum. För cirka 5 år sedan genomfördes en renovering av lokalen där rummen fick ljusa färger och matta sattes in för att även fungerar ljuddämpande. Nyligen ställdes ett konferensrum om till två kontor där fastighetsägaren sagt att de kan sätta in ytterligare fönster för att få in mer dagsljus. Fastighetsägaren är mån om att kommande hyresgäst ska trivas och är villig att både ställa om och bygga ut lokalen. Lokalen är idag ca 200 kvm men kan med en lättare ombyggnation utökas med ca 150 kvm.

Omgivning

Här finns det nu tillfälle för en verksamhet som sysslar med B2B, konsultation i olika former eller annan rådgivning att få nya lokaler. Närservice hittar du på Cirkel K, Friskis A6, City Gross, Stora Coop samt hela Asecs området samtidigt som grönområde och naturreservatet Strömsberg ligger runt knuten.

Kommunikation

Du tar dig till och från lokalen smidigt via E4:an eller med stadsbussen linje 3.

Service

Närservice hittar du på Cirkel K, Friskis A6, City Gross, Stora Coop samt hela Asecs området.

Parkering

Finns att hyra

Övrigt

Vill du och ditt företag sitta centralt i Jönköping, ha gott om parkering och samtidigt ha ett läge som är lättillgängligt? Då är lokalen som finns på Ryhovsgatan 3A i Jönköping helt rätt. Precis mitt emellan Solåsens- och Asecs handelskluster finns ett mindre verksamhetsområde. Passa på nu och ta chansen att flytta din verksamhet till ett av Jönköping mest eftertraktade områden.

Dokument

LÅT OSS GÖRA JOBBET

Fyll i formuläret nedan så matchar vi ert behov mot våra lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

ÖPPNA FORMULÄR
PERSONUPPGIFTER

EGENSKAPER



kr/mån

ÖNSKEMÅL OM OMRÅDE



HUR GÅR DET TILL NÄR VI SÖKER LOKAL VIA QUADRENT?

Beroende på hur tydlig bild ni har av ert lokalbehov så ser processen olika ut. Vissa vill gå på visning direkt medan andra vill ha vägledning och värdesätter en behovsanalys innan arbetet med att hitta rätt lokal påbörjas. Vill ni kan vi redan tidigt i processen vägleda er kring frågor rörande lokalmarknaden i Jönköping och ert nuvarande avtal, helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst. Det kan t.ex. handla om hyresnivåer i olika områden, rådgivning kring hur ni säger upp ert befintliga avtal på ett smart sätt eller andra frågor gällande hyreslagstiftning och lokalmarknaden. Vi anpassar vårt arbete efter vad som passar er verksamhet och nedan kan ni se ett förslag på hur processen kan gå till.

1. Kontakt & behovsanalys
Vid en första kontakt bokar vi gärna in ett uppstartsmöte, helt kostnadsfritt, där vi tillsammans sätter oss ner och går igenom era krav och önskemål för den nya lokal ni söker. Vi kommer gärna ut till er för att se hur ni har det idag, vad som fungerar bra och mindre bra. Allt för att vi ska få en så tydlig bild av er verksamhet som möjligt. Vi sätter en preliminär tidplan utifrån era behov och ert nuvarande avtal och kan vid önskemål ge råd kring uppsägning, hyresnivåer eller andra lokalfrågor.

2. Sökning
När vi lärt känna er verksamhet och förstått ert behov samt era förutsättningar och tidplan, börjar arbetet för oss att matcha era krav och önskemål mot de lokaler vi arbetar med just nu. Genom oss matchas ert lokalbehov mot ca 70 % av Jönköpings lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

3. Visning av lokal
När vi har hittat en eller flera lokaler vi tror kan passa er så kontaktar vi er för ett nytt möte, och för visning av de lokaler vi tagit fram. Förhoppningsvis hittar ni en lokal som passar er verksamhet. Om inte börjar vi om och söker på nytt utifrån de invändningar och den nya informationen som tillkommit efter visningen.

4. Förhandling & avtal
När ni hittat en lokal som passar era behov och önskemål tar vi eller fastighetsägaren fram ett utkast till hyresavtal. När båda parter är överens signeras avtalet och ni kan börja förbereda er för flytten.

5. Uppföljning
När avtalet är signat avslutas vårt uppdrag, men vårt arbete slutar inte här. Vi vill såklart veta vad ni tycker om er nya lokal och att ni trivs bra med er nya hyresvärd. Efter signerat avtal bokar vi därför in en avstämning, antingen via telefon eller på plats för att få höra era åsikter och säkerställa att ni är nöjda.