Kylvägen 3

Verkstad/lager  |  2700 m²
FAVORITMARKERA
FAVORITER
FAVORITER
STÄNG

Kylvägen 3

Område: Torsvik
Typ: Verkstad/lager
Totalarea: 2700 m²
Adress:

Kylvägen 3, 556 52 Jönköping

Rebecca Grennard

Lokalförmedlare 0726-44 28 90 rebecca.grennard@quadrent.se
Planlösning

En öppen lokal som enkelt kan anpassas utefter en ny hyresgästs verksamhet. Man välkomnas som besökare och anställd till lokalen av en trevlig entré med kontor direkt till vänster och en liten reception till höger. Ett större konferensrum finns intill receptionen via en korridor och rymmer upp mot 20 personer. På ovanvåningen finns personalutrymmen och pentry. Personalutrymmet är utrustat med både tvättmaskiner, dusch och WC. I dagsläget är det ett 20 tal anställda som byter om där med personliga skåp som förvaring. Ett extra stort plus för de anställda är den fina terrass som nyttjas flitigt under vår- och sommarhalvår. Lokalen har idag minst 6 meter till nock och det finns alla möjligheter att utöka byggnaden för den som behöver en större lokal. Det finns gott om uppställningsyta samt fyra större portar som är ca 4,5 meter höga och 5 meter breda. Lokalen är utformad på ett sätt som gör det enkelt att få genomkörning om man som företag behöver det. Tveka inte, vill du som företag ha en lokal på Torsvik och samt kunna växa? Då är detta lokalen för dig!

Omgivning

Torsvik, med sina ca 4 500 anställda och närmare 100 st företag är en av Sveriges största och viktigaste logistikområden. I den direkta närheten finns Friskis och Svettis, Läkarhuset och restaurang Anne Husman.

Kommunikation

Med E4:an och kollektivtrafik precis intill går det inte få ett mer optimalt läge.

Service

I den direkta närheten finns Friskis och Svettis, Läkarhuset och restaurang Anne Husman. All annan tänkbar service finns i Jönköping centrum (10 km).

Parkering

Finns i anslutning till lokalen.

Övrigt

Fastigheten är på cirka 15 000 kvm vilket ger dig som företagare alla möjligheter att skräddarsy och växa in i en lokal som passar din verksamhet. Befintlig byggnad är idag på 2 700 kvm med markportar och travers samt en takhöjd på minst 6 meter till nock. En extra bonus med lokalen är att den är utrustad med travers vilket gör att lokalen passar för de flesta industri-, logistik- och byggföretag.

Dokument

LÅT OSS GÖRA JOBBET

Fyll i formuläret nedan så matchar vi ert behov mot våra lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

ÖPPNA FORMULÄR
PERSONUPPGIFTER

EGENSKAPER



kr/mån

ÖNSKEMÅL OM OMRÅDE



HUR GÅR DET TILL NÄR VI SÖKER LOKAL VIA QUADRENT?

Beroende på hur tydlig bild ni har av ert lokalbehov så ser processen olika ut. Vissa vill gå på visning direkt medan andra vill ha vägledning och värdesätter en behovsanalys innan arbetet med att hitta rätt lokal påbörjas. Vill ni kan vi redan tidigt i processen vägleda er kring frågor rörande lokalmarknaden i Jönköping och ert nuvarande avtal, helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst. Det kan t.ex. handla om hyresnivåer i olika områden, rådgivning kring hur ni säger upp ert befintliga avtal på ett smart sätt eller andra frågor gällande hyreslagstiftning och lokalmarknaden. Vi anpassar vårt arbete efter vad som passar er verksamhet och nedan kan ni se ett förslag på hur processen kan gå till.

1. Kontakt & behovsanalys
Vid en första kontakt bokar vi gärna in ett uppstartsmöte, helt kostnadsfritt, där vi tillsammans sätter oss ner och går igenom era krav och önskemål för den nya lokal ni söker. Vi kommer gärna ut till er för att se hur ni har det idag, vad som fungerar bra och mindre bra. Allt för att vi ska få en så tydlig bild av er verksamhet som möjligt. Vi sätter en preliminär tidplan utifrån era behov och ert nuvarande avtal och kan vid önskemål ge råd kring uppsägning, hyresnivåer eller andra lokalfrågor.

2. Sökning
När vi lärt känna er verksamhet och förstått ert behov samt era förutsättningar och tidplan, börjar arbetet för oss att matcha era krav och önskemål mot de lokaler vi arbetar med just nu. Genom oss matchas ert lokalbehov mot ca 70 % av Jönköpings lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

3. Visning av lokal
När vi har hittat en eller flera lokaler vi tror kan passa er så kontaktar vi er för ett nytt möte, och för visning av de lokaler vi tagit fram. Förhoppningsvis hittar ni en lokal som passar er verksamhet. Om inte börjar vi om och söker på nytt utifrån de invändningar och den nya informationen som tillkommit efter visningen.

4. Förhandling & avtal
När ni hittat en lokal som passar era behov och önskemål tar vi eller fastighetsägaren fram ett utkast till hyresavtal. När båda parter är överens signeras avtalet och ni kan börja förbereda er för flytten.

5. Uppföljning
När avtalet är signat avslutas vårt uppdrag, men vårt arbete slutar inte här. Vi vill såklart veta vad ni tycker om er nya lokal och att ni trivs bra med er nya hyresvärd. Efter signerat avtal bokar vi därför in en avstämning, antingen via telefon eller på plats för att få höra era åsikter och säkerställa att ni är nöjda.