Kindgrensgatan 15

Lager och logistik  |  2500 m²
FAVORITMARKERA
FAVORITER
FAVORITER
STÄNG

Kindgrensgatan 15

Område: Haga
Typ: Lager och logistik
Totalarea: 2500 m²
Adress:

Kindgrensgatan 15, 554 74 Jönköping

David Hjalmarsson

Lokaluthyrning, rådgivning +46 36 440 04 96 +46 701 97 45 54 david.hjalmarsson@quadrent.se
Planlösning

Logistikytan är idag uppdelad i två delar; en lastzon i anslutning till de åtta lastportarna. Samt en stor öppen lageryta med en takhöjd mellan 3.5 – 4.5 m ukb, en wc finns i anslutning till lagret. Kontorsytan är idag fördelad på tre stora kontorsrum, serverrum,pentry,omklädningsrum för dam & herr samt två stycken wc. Kontorsytan är belägen ca 10 m från lagerlokalen.

Omgivning

Området består av lager/logistik där Haga företagspark växer fram som kommer att erbjuda ett utbud av butiker och service riktat mot företag. Andra företag i närheten är Mega Gastronomi, Kungsmöbler, Scandinavian Eywear, Teknikprodukter Nordic AB och Crossfit 036 bland annat.

Kommunikation

Lokalen är belägen utmed Rv 40 och du når snabbt på/avfart till E4:an.

Service

All tänkbar service finns i Jönköpings centrum ca 10 min från lokalen.

Parkering

Parkering finns i anslutning till lokalen.

Övrigt

Lager\Logistik-lokal på Haga industri- och handelsområde om ca 2 500 kvm. Lokalen är belägen utmed Rv 40 och du når snabbt på/avfart till E4:an och har mycket bra skyltläge ut mot Rv 40 samt mot Kindgrensgatan. Lokalen erbjuder lastkaj med åtta stycken vädertätade portar, 1 markport samt lastkaj för lastning och lossning från sidan. Till logistikytan går det att hyra kontorsyta om ca 175 kvm där det finns utrymme med omklädningsrum, duschrum, 3 mindre kontorsrum, ett större konferensrum samt pentry.

Dokument

LÅT OSS GÖRA JOBBET

Fyll i formuläret nedan så matchar vi ert behov mot våra lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

ÖPPNA FORMULÄR
PERSONUPPGIFTER

EGENSKAPER



kr/mån

ÖNSKEMÅL OM OMRÅDE



Hur går det till när vi söker lokal via Quadrent?

Beroende på hur tydlig bild ni har av ert lokalbehov så ser processen olika ut. Vissa vill gå på visning direkt medan andra vill ha vägledning och värdesätter en behovsanalys innan arbetet med att hitta rätt lokal påbörjas. Vill ni kan vi redan tidigt i processen vägleda er kring frågor rörande lokalmarknaden i Jönköping och ert nuvarande avtal, helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst. Det kan t.ex. handla om hyresnivåer i olika områden, rådgivning kring hur ni säger upp ert befintliga avtal på ett smart sätt eller andra frågor gällande hyreslagstiftning och lokalmarknaden. Vi anpassar vårt arbete efter vad som passar er verksamhet och nedan kan ni se ett förslag på hur processen kan gå till.

1. Kontakt & behovsanalys
Vid en första kontakt bokar vi gärna in ett uppstartsmöte, helt kostnadsfritt, där vi tillsammans sätter oss ner och går igenom era krav och önskemål för den nya lokal ni söker. Vi kommer gärna ut till er för att se hur ni har det idag, vad som fungerar bra och mindre bra. Allt för att vi ska få en så tydlig bild av er verksamhet som möjligt. Vi sätter en preliminär tidplan utifrån era behov och ert nuvarande avtal och kan vid önskemål ge råd kring uppsägning, hyresnivåer eller andra lokalfrågor.

2. Sökning
När vi lärt känna er verksamhet och förstått ert behov samt era förutsättningar och tidplan, börjar arbetet för oss att matcha era krav och önskemål mot de lokaler vi arbetar med just nu. Genom oss matchas ert lokalbehov mot ca 70 % av Jönköpings lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

3. Visning av lokal
När vi har hittat en eller flera lokaler vi tror kan passa er så kontaktar vi er för ett nytt möte, och för visning av de lokaler vi tagit fram. Förhoppningsvis hittar ni en lokal som passar er verksamhet. Om inte börjar vi om och söker på nytt utifrån de invändningar och den nya informationen som tillkommit efter visningen.

4. Förhandling & avtal
När ni hittat en lokal som passar era behov och önskemål tar vi eller fastighetsägaren fram ett utkast till hyresavtal. När båda parter är överens signeras avtalet och ni kan börja förbereda er för flytten.

5. Uppföljning
När avtalet är signat avslutas vårt uppdrag, men vårt arbete slutar inte här. Vi vill såklart veta vad ni tycker om er nya lokal och att ni trivs bra med er nya hyresvärd. Efter signerat avtal bokar vi därför in en avstämning, antingen via telefon eller på plats för att få höra era åsikter och säkerställa att ni är nöjda.