Kämpevägen 27

Butik/Lager/Kontor  |  875 m²
FAVORITMARKERA
FAVORITER
FAVORITER
STÄNG

Kämpevägen 27

Område: Södra Munksjön
Typ: Butik/Lager/Kontor
Totalarea: 875 m²
Adress:

Kämpevägen 27, 553 02 Jönköping

Rebecca Grennard

Lokalförmedlare 0726-44 28 90 rebecca.grennard@quadrent.se
Planlösning

Lokalen är i stort sätt i ett plan med butik och personalutrymmen i den främre delen och i den bakre finns kontor. Det finns en halvtrappa som leder upp till ett utrymme med utsikt över butiken som idag används som kontor. Butiksdelen har en kundtoalett och mitt i butiken står en riktig fungerande kakelugn som sprider en fin stämning till både kunder och anställda. I anslutning av butiken finns ytterligare ett kontor samt en korridor som leder bak till personalutrymme och pentry. Personalen har en egen ingång i anslutning till personalutrymmet.

Omgivning

l närområdet finns olika verksamheter med inriktning både mot B2B och B2C och de företag som finns i närheten är Grolls, Marbodal, Konradssons kakel, AniCura mm.

Kommunikation

Till lokalen tar man sig smidigt från både E4:an och city.

Service

All tänkbar service finns i Jönköpings centrum 3 km.

Parkering

Parkering finns i anslutning till lokalen.

Övrigt

På Kämpevägen 27 i Jönköping ligger denna butikslokal med tillgång till ett mindre lager. Bättre skyltläge får man leta efter och någon form av proffshandel eller liknande verksamhet är det som lämpar sig bäst för denna fastighet. Den del som omfattas av butik är cirka 440 kvm. Lokalen har även en markport där ankommande och utgående gods smidigt kan passera.

Dokument

LÅT OSS GÖRA JOBBET

Fyll i formuläret nedan så matchar vi ert behov mot våra lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

ÖPPNA FORMULÄR
PERSONUPPGIFTER

EGENSKAPER



kr/mån

ÖNSKEMÅL OM OMRÅDE



HUR GÅR DET TILL NÄR VI SÖKER LOKAL VIA QUADRENT?

Beroende på hur tydlig bild ni har av ert lokalbehov så ser processen olika ut. Vissa vill gå på visning direkt medan andra vill ha vägledning och värdesätter en behovsanalys innan arbetet med att hitta rätt lokal påbörjas. Vill ni kan vi redan tidigt i processen vägleda er kring frågor rörande lokalmarknaden i Jönköping och ert nuvarande avtal, helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst. Det kan t.ex. handla om hyresnivåer i olika områden, rådgivning kring hur ni säger upp ert befintliga avtal på ett smart sätt eller andra frågor gällande hyreslagstiftning och lokalmarknaden. Vi anpassar vårt arbete efter vad som passar er verksamhet och nedan kan ni se ett förslag på hur processen kan gå till.

1. Kontakt & behovsanalys
Vid en första kontakt bokar vi gärna in ett uppstartsmöte, helt kostnadsfritt, där vi tillsammans sätter oss ner och går igenom era krav och önskemål för den nya lokal ni söker. Vi kommer gärna ut till er för att se hur ni har det idag, vad som fungerar bra och mindre bra. Allt för att vi ska få en så tydlig bild av er verksamhet som möjligt. Vi sätter en preliminär tidplan utifrån era behov och ert nuvarande avtal och kan vid önskemål ge råd kring uppsägning, hyresnivåer eller andra lokalfrågor.

2. Sökning
När vi lärt känna er verksamhet och förstått ert behov samt era förutsättningar och tidplan, börjar arbetet för oss att matcha era krav och önskemål mot de lokaler vi arbetar med just nu. Genom oss matchas ert lokalbehov mot ca 70 % av Jönköpings lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

3. Visning av lokal
När vi har hittat en eller flera lokaler vi tror kan passa er så kontaktar vi er för ett nytt möte, och för visning av de lokaler vi tagit fram. Förhoppningsvis hittar ni en lokal som passar er verksamhet. Om inte börjar vi om och söker på nytt utifrån de invändningar och den nya informationen som tillkommit efter visningen.

4. Förhandling & avtal
När ni hittat en lokal som passar era behov och önskemål tar vi eller fastighetsägaren fram ett utkast till hyresavtal. När båda parter är överens signeras avtalet och ni kan börja förbereda er för flytten.

5. Uppföljning
När avtalet är signat avslutas vårt uppdrag, men vårt arbete slutar inte här. Vi vill såklart veta vad ni tycker om er nya lokal och att ni trivs bra med er nya hyresvärd. Efter signerat avtal bokar vi därför in en avstämning, antingen via telefon eller på plats för att få höra era åsikter och säkerställa att ni är nöjda.