Herkulesvägen 56

Industri/Lager/Verkstad/Kontor  |  1140 m²
FAVORITMARKERA
FAVORITER
FAVORITER
STÄNG

Herkulesvägen 56

Område: Ljungarum
Typ: Industri/Lager/Verkstad/Kontor
Totalarea: 1140 m²
Adress:

Herkulesvägen 56, 553 02 Jönköping

Rebecca Grennard

Lokalförmedlare 0726-44 28 90 rebecca.grennard@quadrent.se
Planlösning

Man välkomnas som kund och medarbetare av stort och luftigt kök som är nytt och fräscht med tre inbyggda mikrovågsugnar, en köksö och nya vitvaror. Intill köket ligger ett konferensrum eller som också går att använda till ett större kontor. I angränsning till köket ligger ytterligare kontor för en till två medarbetare samt ytterligare ett konferensrum. Lager-/ tillverkning-/ och industridelen angränsar också till köket. Här finns två kontor, omklädningsrum för damer och herrar samt toaletter. Det finns också en port med tillhörande lastkaj. Allt är fördelat på 280 kvm kontor/ pentry/ personalutrymmen och ca 860 kvm lager.

Omgivning

På Ljungarums industriområde mitt i centrala Jönköping ligger företagen tätt. Flera stora företag som Itab, Schenker, FläktGroup och Arla har valt Ljungarum för sina respektive verksamheter.

Kommunikation

Bra läge mitt i centrala Jönköping där man snabbt kommer av och på E4:an och smidigt in till city. Både busslinje 3 och 28 går till Ljungarum trafikerar precis utanför lokalen.

Service

I närheten ligger restaurang Matlusten, Restaurang Z och Raggmunken. Ica Maxi ligger bara ett stenkast ifrån lokalen samt Solåsen och Asecs handelsområden. Lokalen har mycket bra skyltläge utmed den vältrafikerade Herkulesvägen.

Parkering

Parkering finns i anslutning till lokalen.

Övrigt

Lokalen har mycket bra skyltläge utmed den vältrafikerade Herkulesvägen.

Dokument

LÅT OSS GÖRA JOBBET

Fyll i formuläret nedan så matchar vi ert behov mot våra lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

ÖPPNA FORMULÄR
PERSONUPPGIFTER

EGENSKAPER



kr/mån

ÖNSKEMÅL OM OMRÅDE



HUR GÅR DET TILL NÄR VI SÖKER LOKAL VIA QUADRENT?

Beroende på hur tydlig bild ni har av ert lokalbehov så ser processen olika ut. Vissa vill gå på visning direkt medan andra vill ha vägledning och värdesätter en behovsanalys innan arbetet med att hitta rätt lokal påbörjas. Vill ni kan vi redan tidigt i processen vägleda er kring frågor rörande lokalmarknaden i Jönköping och ert nuvarande avtal, helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst. Det kan t.ex. handla om hyresnivåer i olika områden, rådgivning kring hur ni säger upp ert befintliga avtal på ett smart sätt eller andra frågor gällande hyreslagstiftning och lokalmarknaden. Vi anpassar vårt arbete efter vad som passar er verksamhet och nedan kan ni se ett förslag på hur processen kan gå till.

1. Kontakt & behovsanalys
Vid en första kontakt bokar vi gärna in ett uppstartsmöte, helt kostnadsfritt, där vi tillsammans sätter oss ner och går igenom era krav och önskemål för den nya lokal ni söker. Vi kommer gärna ut till er för att se hur ni har det idag, vad som fungerar bra och mindre bra. Allt för att vi ska få en så tydlig bild av er verksamhet som möjligt. Vi sätter en preliminär tidplan utifrån era behov och ert nuvarande avtal och kan vid önskemål ge råd kring uppsägning, hyresnivåer eller andra lokalfrågor.

2. Sökning
När vi lärt känna er verksamhet och förstått ert behov samt era förutsättningar och tidplan, börjar arbetet för oss att matcha era krav och önskemål mot de lokaler vi arbetar med just nu. Genom oss matchas ert lokalbehov mot ca 70 % av Jönköpings lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

3. Visning av lokal
När vi har hittat en eller flera lokaler vi tror kan passa er så kontaktar vi er för ett nytt möte, och för visning av de lokaler vi tagit fram. Förhoppningsvis hittar ni en lokal som passar er verksamhet. Om inte börjar vi om och söker på nytt utifrån de invändningar och den nya informationen som tillkommit efter visningen.

4. Förhandling & avtal
När ni hittat en lokal som passar era behov och önskemål tar vi eller fastighetsägaren fram ett utkast till hyresavtal. När båda parter är överens signeras avtalet och ni kan börja förbereda er för flytten.

5. Uppföljning
När avtalet är signat avslutas vårt uppdrag, men vårt arbete slutar inte här. Vi vill såklart veta vad ni tycker om er nya lokal och att ni trivs bra med er nya hyresvärd. Efter signerat avtal bokar vi därför in en avstämning, antingen via telefon eller på plats för att få höra era åsikter och säkerställa att ni är nöjda.