Hedenstorpsvägen 7

Kontor/verkstad/industri/lager  |  1000 m²
FAVORITMARKERA
FAVORITER
FAVORITER
STÄNG

Hedenstorpsvägen 7

Område: Hedenstorp
Typ: Kontor/verkstad/industri/lager
Totalarea: 1000 m²
Adress:

Hedenstorpsvägen 7, 555 93 Jönköping

David Hjalmarsson

Lokaluthyrning, rådgivning +46 36 440 04 96 +46 701 97 45 54 david.hjalmarsson@quadrent.se
Planlösning

Byggnaden är byggd 2010 och har en god standard och fint skick.Byggnaden består av två kontorsytor om 100 kvm vardera (totalt 200 kvm). På dessa 200 kvm ingår även två omklädningsrum, två WC, en HWC samt ett kök. Byggnaden består även av två produktion/lagerlokaler på 400 kvm vardera som går att anpassas till en större produktionslokal på 800 kvm. Produktionsytan har en takhöjd på 5,5 meter i underkant balk och har två isolerade viktportar. Det är även förberett för tryckluft i hela lokalen samt brandcellsgräns mellan kontor och produktionslokalen. Lokalen går dessutom att utöka med ytterligare ca 500 kvm lokalyta vilket är en fördel när ditt företag behöver utrymme att växa.

Omgivning

Hedenstorp är ett område i frammarsch och fler och fler verksamheter söker sig hit upp med tanke på närheten till riksväg 40 och E4an. Även den stora problematiken kring parkeringsplatser i stan gör Hedenstorp till en het kandidat. Intill Hedenstorp ligger härliga grönområden och precis runt knuten ligger Jönköpings flygplats vilket är perfekt för företag med kontor runt om i Skandinavien.

Kommunikation

Lokalen når du snabbt och smidigt då den är nära belägen Riksväg 40, parkeringsmöjligheter finns dessutom i anslutning till lokalen. Det finns även bra tillgång till kollektivtrafik och cykelbana finns.

Service

All tänkbar service finns i Jönköpings centrum.

Parkering

Finns i anslutning till lokalen.

Övrigt

Nu finns möjligheten för ditt företag att etablera sig i ljusa och moderna lokaler på Norra Hedenstorp. Lokalerna lämpar sig väl för produktionsverksamhet men kan även användas som lager då takhöjden tillåter fritt utrymme upp till 5,5 meter u.k balk. Den tillhörande kontorsytan om totalt 200 kvm går att använda för butik alternativt showroom i anslutning till produktionsdelen.

Dokument

LÅT OSS GÖRA JOBBET

Fyll i formuläret nedan så matchar vi ert behov mot våra lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

ÖPPNA FORMULÄR
PERSONUPPGIFTER

EGENSKAPER



kr/mån

ÖNSKEMÅL OM OMRÅDE



HUR GÅR DET TILL NÄR VI SÖKER LOKAL VIA QUADRENT?

Beroende på hur tydlig bild ni har av ert lokalbehov så ser processen olika ut. Vissa vill gå på visning direkt medan andra vill ha vägledning och värdesätter en behovsanalys innan arbetet med att hitta rätt lokal påbörjas. Vill ni kan vi redan tidigt i processen vägleda er kring frågor rörande lokalmarknaden i Jönköping och ert nuvarande avtal, helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst. Det kan t.ex. handla om hyresnivåer i olika områden, rådgivning kring hur ni säger upp ert befintliga avtal på ett smart sätt eller andra frågor gällande hyreslagstiftning och lokalmarknaden. Vi anpassar vårt arbete efter vad som passar er verksamhet och nedan kan ni se ett förslag på hur processen kan gå till.

1. Kontakt & behovsanalys
Vid en första kontakt bokar vi gärna in ett uppstartsmöte, helt kostnadsfritt, där vi tillsammans sätter oss ner och går igenom era krav och önskemål för den nya lokal ni söker. Vi kommer gärna ut till er för att se hur ni har det idag, vad som fungerar bra och mindre bra. Allt för att vi ska få en så tydlig bild av er verksamhet som möjligt. Vi sätter en preliminär tidplan utifrån era behov och ert nuvarande avtal och kan vid önskemål ge råd kring uppsägning, hyresnivåer eller andra lokalfrågor.

2. Sökning
När vi lärt känna er verksamhet och förstått ert behov samt era förutsättningar och tidplan, börjar arbetet för oss att matcha era krav och önskemål mot de lokaler vi arbetar med just nu. Genom oss matchas ert lokalbehov mot ca 70 % av Jönköpings lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

3. Visning av lokal
När vi har hittat en eller flera lokaler vi tror kan passa er så kontaktar vi er för ett nytt möte, och för visning av de lokaler vi tagit fram. Förhoppningsvis hittar ni en lokal som passar er verksamhet. Om inte börjar vi om och söker på nytt utifrån de invändningar och den nya informationen som tillkommit efter visningen.

4. Förhandling & avtal
När ni hittat en lokal som passar era behov och önskemål tar vi eller fastighetsägaren fram ett utkast till hyresavtal. När båda parter är överens signeras avtalet och ni kan börja förbereda er för flytten.

5. Uppföljning
När avtalet är signat avslutas vårt uppdrag, men vårt arbete slutar inte här. Vi vill såklart veta vad ni tycker om er nya lokal och att ni trivs bra med er nya hyresvärd. Efter signerat avtal bokar vi därför in en avstämning, antingen via telefon eller på plats för att få höra era åsikter och säkerställa att ni är nöjda.