Borgmästargränd 6

Kontor  |  100 m²
FAVORITMARKERA
FAVORITER
FAVORITER
STÄNG

Borgmästargränd 6

Område: Centrum
Typ: Kontor
Totalarea: 100 m²
Adress:

Borgmästargränd 6, 553 20 Jönköping

Rebecca Grennard

Lokalförmedlare 0726-44 28 90 rebecca.grennard@quadrent.se
Planlösning

Litet mysigt kontor med väl optimerad yta, idag fördelat på 4 kontorsrum
samt ett rum som kan nyttjas för personalrum där ett pentry kan sättas in.
Kontoren har stavparkett och högt i tak. Ett av de större kontorsrummen
kan med fördel nyttjas för mötes-/konferensrum, det ena med egen entré
om så önskas, och wc finns precis intill entrén.

Omgivning

Jönköpings centrum har ett brett och varierat utbud av restauranger, butiker, hotell, banker och all annan tänkbar service.

Kommunikation

Citybussar går var 10:e minut genom Jönköpings stadskärna och närmsta hållplats finner du ca 150 meter från lokalen. Att ta cykeln till jobbet är heller inga problem då det finns bra cykelvägar i city.

Service

All tänkbar service finns i den direkta närheten.

Parkering

Finns eventuellt att hyra.

Övrigt

Hyra – 1 450 kr/kvm (Kallhyra)
Byggår – 1882
Nätverk – Fiber
El – Eget abonnemang
Takhöjd – 3 m i kontorsrummen

Dokument

LÅT OSS GÖRA JOBBET

Fyll i formuläret nedan så matchar vi ert behov mot våra lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

ÖPPNA FORMULÄR
PERSONUPPGIFTER

EGENSKAPER



kr/mån

ÖNSKEMÅL OM OMRÅDE



HUR GÅR DET TILL NÄR VI SÖKER LOKAL VIA QUADRENT?

Beroende på hur tydlig bild ni har av ert lokalbehov så ser processen olika ut. Vissa vill gå på visning direkt medan andra vill ha vägledning och värdesätter en behovsanalys innan arbetet med att hitta rätt lokal påbörjas. Vill ni kan vi redan tidigt i processen vägleda er kring frågor rörande lokalmarknaden i Jönköping och ert nuvarande avtal, helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst. Det kan t.ex. handla om hyresnivåer i olika områden, rådgivning kring hur ni säger upp ert befintliga avtal på ett smart sätt eller andra frågor gällande hyreslagstiftning och lokalmarknaden. Vi anpassar vårt arbete efter vad som passar er verksamhet och nedan kan ni se ett förslag på hur processen kan gå till.

1. Kontakt & behovsanalys
Vid en första kontakt bokar vi gärna in ett uppstartsmöte, helt kostnadsfritt, där vi tillsammans sätter oss ner och går igenom era krav och önskemål för den nya lokal ni söker. Vi kommer gärna ut till er för att se hur ni har det idag, vad som fungerar bra och mindre bra. Allt för att vi ska få en så tydlig bild av er verksamhet som möjligt. Vi sätter en preliminär tidplan utifrån era behov och ert nuvarande avtal och kan vid önskemål ge råd kring uppsägning, hyresnivåer eller andra lokalfrågor.

2. Sökning
När vi lärt känna er verksamhet och förstått ert behov samt era förutsättningar och tidplan, börjar arbetet för oss att matcha era krav och önskemål mot de lokaler vi arbetar med just nu. Genom oss matchas ert lokalbehov mot ca 70 % av Jönköpings lediga lokaler, utan att ni behöver lyfta ett finger. Det är dessutom helt kostnadsfritt för dig som hyresgäst.

3. Visning av lokal
När vi har hittat en eller flera lokaler vi tror kan passa er så kontaktar vi er för ett nytt möte, och för visning av de lokaler vi tagit fram. Förhoppningsvis hittar ni en lokal som passar er verksamhet. Om inte börjar vi om och söker på nytt utifrån de invändningar och den nya informationen som tillkommit efter visningen.

4. Förhandling & avtal
När ni hittat en lokal som passar era behov och önskemål tar vi eller fastighetsägaren fram ett utkast till hyresavtal. När båda parter är överens signeras avtalet och ni kan börja förbereda er för flytten.

5. Uppföljning
När avtalet är signat avslutas vårt uppdrag, men vårt arbete slutar inte här. Vi vill såklart veta vad ni tycker om er nya lokal och att ni trivs bra med er nya hyresvärd. Efter signerat avtal bokar vi därför in en avstämning, antingen via telefon eller på plats för att få höra era åsikter och säkerställa att ni är nöjda.